۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۷۴۵۶۳۹
امام جمعه دورود: 

امربه معروف و نهی از منکر ظرفیتی برای کاهش معضلات و مشکلات جامعه است 

امربه معروف و نهی از منکر ظرفیتی برای کاهش معضلات و مشکلات جامعه است 
حجت الاسلام قائدرحمتی بر ضرورت احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: امربه معروف و نهی از منکر ظرفیتی برای کاهش معضلات و مشکلات جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمد قائدرحمتی در مراسم معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان دورود که در دفتر امام جمعه دورود برگزار شد، گفت: ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر به عنوان فریضه ای واجب نیازمند همت همگانی است.

امام جمعه دورود به اهمیت فریضتین واجب امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اظهار داشت: اهمیت و جایگاه و اولویت امر به معروف و نهی از منکر از سایر فریضه ها بالاتر است.

وی به فعالیت هیئت اندیشه ورز اشاره کرد و افزود: از این ظرفیت برای احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر استفاده می شود.

حجت الاسلام قائدرحمتی خاطرنشان کرد: ظرفیت و پتانسیل امر به معروف و نهی از منکر بسیار بالاست و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

امام جمعه شهرستان دورود با بیان اینکه تبیین و ترویج فریضه امربه معروف و نهی از منکر لازمه برطرف شدن معضلات و مشکلات جامعه است، گفت: در این راستا نیازمند همدلی و همراهی مسئولان هستیم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات